miercuri, 14 mai 2014

Top 5 Wednesday - Top carti pe care le-ai devorat

Sal'tare!

Sincer, topul de saptamana asta e mai greu de facut decat atunci cand a trebuit sa aleg cartile favorite. Pentru ca stau si ma gandesc ca nu pot compara cum am citit un stand-alone cu o serie. Asa ca fac un top 5 stand-alone devorate si un top 5 serii. Poate ca trisez un pic, dar nu ma pot hotara si m-as simti prost stiind ca am facut topul si nu-mi convine.

Asa ca:

  • Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky
  • Sub aceeasi stea de John Green
  • Minunea R.J. Palacio
  • Erebos. Jocul razbunarii de Ursula Poznanski
  • Adevarul despre cazul Harry Quebert de Joel Dicker


  1. Academia Vampirilor de Richelle Mead
  2. Vampirii din Morganville de Rachel Caine
  3. Casa Noptii de P.C. Cast, Kristin Cast
  4. Eve de Anna Carey
  5. Mostenirea de Christopher Paolini


So, acesta e topul meu. Ca-ntodeauna am ales primele titluri ce mi-au venit in minte si poate data viitoare nu va mai fi asa greu. Mereu am tendinta sa fac top 20:)) Va las si linkul grupului Top 5 W
si va urez spor la lectura!

1 comentarii:

Dewtza spunea...

Topul meu:
5. Pe aripile vântului - Margaret Mitchell
4. Scrisoare de dragoste - Mihail Drumeș
3. Cecelia Ahern - Suflete pereche
2. Henry și June - Anais Nin
1. Alexandre Dumas - Contele de Monte Cristo