miercuri, 30 aprilie 2014

Wrap Up - April

Sal'tare!

Luna aceasta pentru mine, din punct de vedere al cititului, a fost ca un carusel: ba am avut chef sa citesc, ba am vrut sa stau degeaba si sa ma uit pe pereti, sau mai nou sa reiau niste seriale si sa pierd orele uitandu-ma la episoade unul dupa altul, fara pauza. Din aceasta cauza am citit carti din diverse genuri, unele mi-au placut enorm, altele au fost doar pierdere de timp. Sa vedem ce-am citit, pentru ca nici eu nu mai stiu tot:))


Nascuta la miezul noptii de C.C. Hunter - recenzie

Imi amintesc de tine de Yrsa Sigurðardóttir - recenzie

Dubla constrangere de  Chris Bohjalian

Wicked Games by Sean Olin - recenzie/review

Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe by Benjamin Alire Sáenz - review/recenzie

Naked #1-7 by Kelly Favor

Love, Lex (The Undergrad Years, #1) by Avery Aster - review in curand

Revolution 19 (Revolution 19, #1) by Gregg Rosenblum

You Make Me (Blurred Lines, #1) by Erin McCarthy - review in curand

One Broke Girl by Rhonda Helms - review

A Long Goodbye (Southern Comfort, #1) by Kelly Mooney

O intamplare ciudata cu un caine la miezul noptii de Mark Haddon - recenzie

Adorkable by Sarra Manning 

Roar and Liv (Under the Never Sky, #0.5) by Veronica Rossi

Under the Never Sky (Under the Never Sky, #1) by Veronica Rossi - review/recenzie

Amor la Paris de Juliette Sobanet - recenzie

Zi dupa zi de David Levithan - recenzie

Knox #1-2 by Cassia Leo


Cam atat pentru luna aceasta. Nu stiu ce si cat o sa citesc in luna mai, pentru ca iar vin partialele, proiecte si teme, si nici nu vreau sa fortez nota. Voi ce-ati citit? Ce mai cititi?:) Daca vreti sa aflati dinainte sau sa fiti la curent cu ce citesc ma gasiti pe goodreads aici.

1 comentarii:

Unknown spunea...

De ceva timp sunt intr-o faza urata, deoarece nu mai am multe carti. Deocamdata am inceput sa citesc Paper towns de John Green