miercuri, 30 aprilie 2014

Top 5 Wednesday - Top Predictable Books

Sal'tare!

Deja v-ati obisnuit cu acest tip de postare in fiecare miercuri, dar va reamintesc ca original acest tag a umblat (si inca este) pe youtube, creat de gingerreadslainey, si adus la noi de catre mine:) Daca vreti si voi sa faceti parte din cei care posteaza in cadrul acestui top in fiecare miercuri, ne gasiti pe grup aici

Tema din aceasta miercuri este predictable books, adica acele carti/serii care au fost tipice si de la bun inceput ne-am dat seama ce urmeaza sa se intample sau cum se vor termina. Sunt o multime de carti pe care le-as putea include aici, dar o sa le aleg pe primele cinci care-mi vin in minte.


-Blestemul focului de Chloe Neill

Evernight de Claudia Gray

Adorkable by Sarra Manning

Witchling by Ari Harper

Safe Haven by Nicholas Sparks


Cam asta e topul meu si cum am zis si mai sus, ar mai fi fost si alte carti de inclus, dar m-am limitat la acestea. Voi aveti un top?:)

0 comentarii: