miercuri, 9 aprilie 2014

Top 5 Wednesday - Top genres you love to read

Sal'tare!

Deja stiti ce se intampla cand vorbim de top 5 W asa ca n-o sa mai dau detalii. Topul din aceasta miercuri, asa cum spune si titlul, este top 5 genuri pe care le-ai citit si iti plac mult. Sincer, incerc sa citesc genuri diferite de carti si sa-mi extind orizonturile, dar unele genuri chiar n-au mers pentru mine. Asa ca:

1. distopii - n-am citit foarte multe, dar am o lista enorma si abia astept sa-mi fac timp. de ce-mi plac asa mult? pentru ca spre deosebire de fantasy unele chestii chiar se pot intampla. plus ca autorii au idei geniale si mereu iubesc sa fiu surprinsa.

2. contemporary/new adult - atunci cand am nevoie de ceva mai usor, plin de iubire, umor sau doar ceva care sa ma faca sa plang. pentru ca am intalnit si carti din acest gen care au fost lecturi mai serioase decat m-asteptam, si ma bucur ca le-am gasit.

3. fantasy - si din acest gen am citit putine, insa am iarasi o lista de pe care astept sa incep sa tai cate ceva. poate la vara ma voi apuca serios.

4. thriller - iubesc cartile pline de suspans, actiune si cu o intriga complexa. asa ca genul asta e perfect pentru mine. mai ales cand sunt si niste personaje bine construite, puternice si cu o ambitie de fier. daca apare si vreun criminal... si mai bine.

5. manga (am zis sa includ si asta, pentru ca anii trecuti citeam extrem de multe) - uneori mai citesc cate un manga, doua, dar nu mai e ca inainte, cand citeam peste zece mangauri pe luna, sau chiar pe saptamana. am citit si shoujo manga, dar 99,9% eu am citit yaoi. daca nu va place sau vi se pare ciudat, that's it, insa mie nu mi-e jena sa recunosc. :p


Cam atat pe saptamana asta!

0 comentarii: