luni, 31 martie 2014

Wrap up - Martie

Sal'tare!

Daca am simtit cumva cand a trecut februarie, zau ca martie nu stiu unde s-a dus; daca n-as numara cartile pe care le-am citit si n-as fi mers la facultate, atunci as fi crezut c-a fost doar o zi extrem de lunga, presata cu ore de somn, si nu o luna intreaga. Doar eu pierd notiunea timpului? Dar sa nu vorbim de asta, ci de ce-am citit eu luna asta, in care uneori am avut chef de lectura, alteori doar am zacut in pat, uitandu-ma pe pereti sau "frunzarind" internetul. 

Ce-am citit:

Tradari (Altfel de ingeri #2) de Lili St. Crow - recenzie

Mendebilul de Mircea Cărtărescu - nu mi-a placut deloc, in ciuda faptului ca alte lucrari ale autorului mi s-au parut bune.

Hoţul de umbre de Marc Levy - recenzie

Copila de zapada de Eowyn Ivey - recenzie

Febra neagra (Fever #1) de Karen Marie Moning - recenzie

Eve (Eve #1) de Anna Carey - recenzie

Fericiti cei insetati de Anne Holt - recenzie

Rosu ca sangele de Salla Simukka - recenzie

Sacrifciul ( Eve #2) de Anna Carey - recenzie

The Prince (The Selection #0.5) by Kiera Cass

Planul infinit de  Isabel Allende - deloc pentru gusturile mele.

Salvarea lumii si alte sporturi extreme ((Maximum Ride, #3) de James Patterson - recenzie

Clarity by Loretta Lost - curand review pe blog.

The Only Boy by Jordan Locke - la fel, review curand.

Glow (Sky Chasers #1) by Amy Kathleen Ryan - review/recenzie


Cam atat am citit eu in aceasta luna si, cu mici exceptii, am avut parte de niste carti foarte bune, de care m-am bucurat pe deplin. Sa speram ca si luna viitoare va fi la fel. Voi ce-ati citit? 

0 comentarii: