miercuri, 19 martie 2014

Top 5 Wednesday - Autori/carti necititi/e

Sal'tare!

Bun venit la un nou Top 5. Deja v-ati obisnuit sa-l vedeti p-aici, asa ca nu va mai spun in ce consta. Doar va las link spre grup, click

Asa cum spune si titlul azi vom vorbi despre carti pe care nu le-am citit sau autori pe care am vrea sa-i citim si inca n-am facut-o. Eu am ales cinci autori, ceea ce a fost extrem de greu, tinand cont ca lista mea e enorma:)). O sa va las, in continuare, numele autorului si seriile pe care vreau sa le citesc de la el/ea. Sunt puse in ordine aleatorie.


1. Julie Kagawa

Iron Fey Series


si

Blood of Eden Series



2.  Victoria Schwab

The Archived Series



si



3.  Rick Riordan

Percy Jackson and the Olympians Series 



The Heroes of Olympus series 


Kane Chronicles series



4. Neal Shusterman 

Unwind Dystology series


Skinjacker series 


Star Shards Chronicles series




5. Darynda Jones 

Darklight Series 


Charley Davidson series




Cam acestia ar fi 5 autori pe care eu vreau de mult timp sa-i citesc, insa, inca din diverse motive nu m-am apucat. Ar mai fi inca multi pe care as fi putut sa-i scriu aici, insa n-am avut cum, pentru c-ar fi iesit mai mult top 50 decat 5. Imi puteti spune in comentarii, daca vreti, pe care i-ati citit, sau ce serie, sau ce v-ar placea sa cititi:) Pana data viitoare va urez lectura placuta!

0 comentarii: