duminică, 23 martie 2014

RECENZIE - Sacrificiul (Eve #2) de Anna Carey

Iubire, aventura si sacrificiu intr-o lume devastata.

Pentru prima oara de cand a evadat de la Scoala, Eve si-a gasit pacea.

Locuieste in Califia, un paradis pentru femei, la adapost de soarta ingrozitoare care le asteapta pe orfanele Noii Americi. Dar siguranta ei are un pret: a fost obligata sa-l abandoneze pe Caleb, singur si ranit, la portile orasului. Cand aude ca acesta se afla in pericol, incearca sa-l salveze, insa e prinsa si dusa in Orasul de Nisip, capitala Noii Americi.

Captiva intre zidurile Orasului, Eve descopera un secret cumplit despre trecutul ei si e fortata sa se confrunte cu o cruda realitate. Afland ca iubitul ei este in viata, ea incearca sa evadeze pentru a fi impreuna - insa consecintele ar putea fi tragice. Si atunci, trebuie sa faca o alegere disperata, altminteri risca sa-l piarda pe Caleb pentru totdeauna.

Naratiunea antrenanta, povestea romantica si finalul tulburator.

Sunt tot atatea motive pentru cititori sa astepte cu nerabdare urmatorul volum al seriei!


RECENZIE:

Daca prima carte a fost foarte buna (recenzie ), atunci acest al doilea volum a fost genial. Se intampla atat de multe lucruri, inca de la primele pagini, si pana la ultima pagina, si iti tii respiratia si speri sa nu mai pateasca nimeni nimic... si parca fix atunci, cand tensiunea poate fi taiata cu cutitul totul explodeaza. Sincer, am citit cartea in aproximativ trei ore si ceva, si nu zic asta ca sa ma laud ca citesc repede, ci ca sa va spun clar cat mi-a placut si mai ales cat m-a ros pe mine curiozitatea, incat n-am putut sa o las deloc din mana.

Imi pare rau ca nu va pot spune mai nimic, pentru ca ar insemna sa dau spoilere in stanga si-n dreapta, si asta chiar nu doresc. Dar volumul acesta, asa cum am mai zis, e plin de suspans, la fiecare pagina iti mai sare inima peste o bataie si dupa primele capitole deja incetasem sa mai fac supozitii; pentru ca n-aveam dreptate deloc. 

Cum e-n Orasul de nisip? Pai depinde in ce parte a lui traiesti si in ce cercuri sociale te invarti. Cum e Regele? Prefer sa nu comentez, caci as incepe sa insir o multime de adjective si cred ca as ajunge sa port o discutie contractorie cu mine insumi. De ce? O sa aflati daca cititi cartea, iar daca ati citit-o poate imi dati dreptate. Cum e viata lui Eve in Orasul de nisip? Seamana cu o tornada extrem de furioasa pusa intr-un pahar cu apa. Desi synopsis-ul da destule detalii inca veti mai fi socati? Da, da, sigur asta se va intampla. 

In Sacrificiul mi-a placut Eve mai mult decat in prima carte, chiar am observat o schimbare majora in caracterul ei, si-n felul de a gandi si a actiona, nu se mai gandeste doar la ea si cand e pusa in situatii extreme se descurca binisor. Insa cum in Oras sunt atatea intrigi si atatia nu e usor doar sa ai o minte ascutita si sa-ti doresti ceva. Cartea asta expira prin toti porii pericol, suspans si emotii de toate felurile.

Daca inca n-ati pus mana pe cartea asta eu nu stiu ce faceti. Recunosc ca si eu am fost sceptica legat de aceasta trilogie, iar acum o iubesc si o sa-mi tin respiratia pana apare al treilea volum. Deja imi transpira mainile si imi cresc ochii gandindu-ma la ce poate fi in acea carte. Abia o astept!

Trilogia aceasta e foarte buna, antrenanta, plina de suspans, actiune, emotii, teama, iubire, curaj, ambitie si mai ales dorinta de a razbi. V-o recomand fara rezerve!, si nu doar pentru ca-i distopie.



5/5

0 comentarii: