luni, 31 martie 2014

Punctaj final la Concurs Mozaic

Sal'tare! Neata tuturor!

Stiu ca e devreme cand postez eu asta, dar apoi am restul zilei cam ocupat si nu vreau sa intarzii, deci mai bine, mai devreme decat mai tarziu. Inainte de puncte vreau sa spun ca ma bucur tare mult, ca v-a placut ideea mea, ca ati participat, chiar si de placere, si-mi pare rau ca unii n-au avut timp sa se inscrie. Desi am specificat ca daca voiati puteati participa si dupa ce-a trecut termenul de inscriere. Vreau sa va felicit si nu doar pe castigator sau pe cei cu cele mai multe puncte, ci pe toti, pentru ca toti ati fost aici si ne-am distrat impreuna:)
Iar daca n-ati castigat nu trebuie sa fiti tristi pentru ca vor mai fi concursuri. Acum sa-ncepem:

p.s. daca vedeti c-am dat la vreo coperta, la doua persoane 10 puncte e pentru ca s-a intamplat ca acel comentariu sa fie postat in acelasi timp de amandoua, in aceeasi clipa. si mi-am zis sa nu departajez.

oana nistoran -  95 pct. + 10 +5+5+5+10+10+5 = 145 pct.

Măriuka - 30 pct. 

Lacramioara Toma -  35 pct. 

Marya Mary -45 pct. +5+5 = 55 pct.

Malina -  35 pct. +5+5+5+5 = 55 pct.

Dreams Have Wings -   40 pct. 

CrisuTa CrisTalls -  90 pct. + 10 +10+10+10+5+5+10 = 150 pct.

Alexandra Gheorghiev -  55 pct. + 5+5+5+5+5+5 = 85 pct.

Emanuela Bercaru -  35 pct. +5 +5+5+5+5+5+5 = 70 pct.

Ana Maria Niculescu - 25 pct. + 5+5+5 = 40 pct.


Dupa cum se vede castigatorul este CrisuTa CrisTalls, insa si oana nistoran s-a descurcat de minune. Asa ca ma gandesc sa le premiez pe amandoua. CrisuTa CrisTalls va primi Academia Vampirilor editia-tie-in, pentru ca acesta e premiul concursului, iar pe oana nistoran, daca vrea, desigur, o invit sa-mi trimita si ea un e-mail; poate isi alege o carte din cele pe care i le propun.

Astept un e-mail la adresa: sadiko_psik13@yahoo.com cu subiectul Concurs mozaic, care sa contina nume complet, adresa, cod postal etc. Felicitari inca o data!:)

0 comentarii: