miercuri, 10 iulie 2013

Maraton de lectura


Sal'tare! Da, cred ca deja ati vazut acest banner pe multe bloguri, insa eu abia acum m-am "stabilizat" acasa si am avut timp sa citesc blogurile pe care le urmaresc si sa ma tin la curent cu noutatile. Asa ca voi participa si eu; dupa cum stiti, sau nu, maratonul e organizat de blogul some-books-are-to-be-tasted - gasiti acolo mai multe informatii, dar ce trebuie sa stiti e ca maratonul "se intampla" intre 8 iulie 2013 - 14 iulie 2013 *da, deja a inceput* si la finalul fiecarei zile de lectura trebuie sa postati ce-ati citit conform modelului de mai jos:

Pagini citite azi: 
Pagini citite în total: 
Cărţi terminate:

Eu nu-mi voi stabili o lista de lecturi pentru ca vreau sa citesc de placere si sa nu ma cert cu o carte doar pentru ca mi-am ales-o dinainte, si apoi nu mi se mai potriveste cu starea. 

P.S. de-a lungul zilei o sa revin cu Ziua mea I de maraton si Ziua II, iar la ora 0:00 diseara o sa va arat ce-am citit eu astazi.

0 comentarii: