luni, 4 februarie 2013

Evernight (Evernight, vol. 1) de Claudia Gray


Bianca vrea să evadeze… 
La Academia Evernight, o şcoală misterioasă, cu tradiţie de sute de ani, adăpostită într-o clădire gotică, elevii sunt ciudat de perfecţi: atrăgători, deştepţi, dar şi… primejdioşi. 
Din prima clipă, Bianca realizează că locul ei nu este aici. 
Iar când îl întâlneşte pe frumosul şi singuraticul Lucas, acesta o previne să aibă grijă de ea şi să se ferească de toţi ceilalţi… deşi, în final, chiar şi el poate deveni un pericol când secrete întunecate ameninţă să-i despartă. 
Legătura dintre cei doi este însă mult prea puternică. Bianca este gata să rişte orice pentru a fi împreună cu Lucas, chiar dacă asta înseamnă să renunţe la lucrurile în care crezuse până atunci. 


Sincera sa fiu m-am saturat de aceeasi idee cu fata noua care merge la o scoala-internat sau academie si intalneste un tip misterios de care se indragosteste si apar pericole. Recunosc ca am citit aceasta carte din curiozitate ca sa vad daca e vreo diferenta sau e simplul cliseu. Pe tot parcursul lecturii n-am tresarit, n-am fost curioasa de actiune, ci m-asteptam sa se intample odata ceva care sa mă scape din tiparul ala dictat parca de la inceput. Personajele sunt aproape tipice, nu te surprind, nu te enerveaza si nu te bucura. Singura parte care m-a făcut sa vreau urmatorul volum este aproximativ ultimul sfert din carte. Lucas s-a dovedit a fi cine nu m-asteptam si asta chiar reprezinta un plus pentru carte. Voiam sa-i dau 2/5, dar pentru acest sfert de carte am ajuns la 3/5. Inca sper ca autoarea sa mă surprinda cu al doilea volum si sper, sper ca acea plictiseala sa fie doar pentru ca a fost primul volum. Tare as vrea daca acesti autori tot vor vampiri si internate si vesnicul cliseu cu fata noua si neajutorata sa o facă aşa cum trebuie, adica sa pastreze elementele centrale si sa le scoata in evidenta. Nu cred ca-i place cuiva sa citeasca aceeasi idee in zece carti/serii diferite.


3/5

0 comentarii: