sâmbătă, 12 ianuarie 2013

RECENZIE - Taci si uita! de Carlene Thompson

Descriere:

In romanul de fata ni se infatiseaza tumultoasa poveste a Teresei Farr, o tanara din oraselul Point Pleasant care, cu opt ani in urma, trecuse printr-un eveniment traumatizant, ce i-a marcat existenta. Parintii sai au fost ucisi. 

Criminalul a marturisit. Cazul parea ca s-a inchis. Insa cosmarul este pe cale sa inceapa din nou. Pe masura ce vrea cu disperare sa afle adevarul, Teri isi da seama ca toti cei din jurul sau au secrete pe care le-ar lua cu ei in mormant.... 

RECENZIE:

Am luat cartea de pe raft din cauza titlului care e foarte sugestiv din punctul meu de vedere pentru un thriller si din cauza copertii. Apoi când am citit si descrierea am stiut ca trebuie sa o citesc, dar mai ales sa ştiu cum se termina. 

N-o sa mă leg neaparat de final pentru ca e unul bun, nici stralucit, nici prost, poate doar un moment de respiro pentru toate personajele – cele care au mai ramas in viata pana la final. Mi-a placut ca autoarea aduce personajele in scena pe rand atunci când e nevoie de ele si nu le arunca pe toate de la inceput, mi-a fost mai uşor aşa sa le pot urmari si sa-mi dau seama care-s principale, secundare, care n-au nici un rost p-acolo. In timp ce citesti ajungi sa te intrebi cum arata oare criminalul? 

Teri si-l aminteste imbracat intr-un impermeabil, lung, negru si cu o gluga trasa pe ochi. Uneori crede ca e femeie, alteori nu. Pot sa zic, ca sa nu mă lungesc, ca nu m-asteptam ca acea persoana sa fie criminalul si mai ales motivele alea. Si acum mă intreb cum poti sa ai criminalul in fata ochilor toata cartea si tu sa nu-l vezi… aici e meritul autoarei. Plus ca dozeaza suspansul, actiunea, momentele de calm, gandurile, trairile totul. Eu am citit-o in doua zile si pana n-am terminat-o n-am putut dormi. 

V-o recomand!!!!

4/5

0 comentarii: