duminică, 26 august 2012

Concurs fulger diseara!

Sal'tare!

Asa cum spune si titlul m-am gandit sa organizez un concurs fulger. Am vazut din comentariile lasate ca va plac:). Premiul ar fi o serie in format e-book. Priviti:


Da, este vorba de seria CANTEC DE GHEATA SI FOC! Si-o doreste cineva?

Daca da atunci lasati un comm la aceasta postare. Ca sa stiu daca diseara v-astept sau nu. Cu cat sunteti mai multi cu atat cresc sansele aparitiei concursului. Eu cred ca multi ar vrea sa o aiba, chiar si-n format digital, dar poate gresesc.
Voi ce ziceti?

6 comentarii:

Andreea spunea...

Sper sa fiu:-s.Pe mine ma atrage<3

Cristinna spunea...

Eu particip ,chiar daca seria este in format e-book ;]

!Melamine spunea...

Si eu particip :D Nu conteaza ca e in format ebook :X

!Melamine spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mihai spunea...

mult succes tuturor

Diana spunea...

Se pare ca am ratat concursul. Internetul asta asa e cand nu merge.