luni, 27 august 2012

Book Lovers Challenge provocarea 13

O mașină a timpului te va transporta peste 5 minute într-un viitor distopic. În viitorul cărei cărți distopice ai alege să fii trimis și de ce? Ține cont că vei rămâne o scurtă vreme acolo, și trebuie să supraviețuiești.


Pfff. Avand in vedere ca niciodata n-am iubit sportul si mai ales alergatul nu cred c-as supravietui intr-un loc ca "Jocurile Foamei" sau oricare alta distopie unde oamenii sunt atacati, ucisi, folositi ca jucarii sau pe post de distractie. Nu m-as simti bine nici  in "Eve" sau "Blestemul focului", desi nici in "Fortele Raului Absolut" nu-i chiar asa roz. Eu as avea nevoie de-o distopie mai normala asa, adica sa nu risc sa mor in prima jumatate de ora, ci sa fiu mai la adapost un pic. Se poate? Cer prea mult?:))) Sau daca ar trebui sa traiesc acolo in mijlocul cataclismului macar sa fiu una din acele persoane care nu-i pe teren,  ci in vreo cladire protejata si bine pazita facand cine stie ce munca de laborator sau altceva.

P.S. stiu c-am sarit peste doua provocari, dar nu le-am facut din varii motive.

3 comentarii:

!Melamine spunea...

Si aceasta era una dintre intrebarile mele preferate :X Aceasta leapsa e geniala :x La fel ca tine daca ar fi sa aleg as alege ceva mai normal sau undeva departe de campul de lupta ca sa-i zic asa :))

Diana spunea...

Eu as alege in Fortele Raului absolut. Chiar as vrea sa fiu in pielea lui Chhloe .

Andreea spunea...

Total de acord cu tine :)) .