sâmbătă, 21 iulie 2012

Leapsa + Libster Award

Sal'tare!

Ce mai faceti? 
Va bucurati de vacanta si soare? Sau stati ca mine la umbra si citi vreo carte buna?
Am primit acelasi premiu de la doua persoane carora le multumesc mult:). Am sa raspund la intrebari dupa cum urmeaza:




Reguli:

1. Postează imaginea Libster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un nou set de 11 întrebări pentu cei care i-ai nominalizat.
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tag-ul înapoi!

11 lucruri despre mine:


1. Sunt iubitoare de yaoi.
2. Am citit mai multe manga-uri decat am vazut anime-uri.
3. Imi place sa scriu rpg.
4. Sunt o fire impulsiva si oarecum egoista si posesiva.
5. Citesc mult atat ficuri, carti, rpg.
6. Imi place sa visez cu ochii deschisi.
7. Si acum m-as uita la desene gen Tom & Jerry, Ciocanitoarea Woody sau Pantera roz.
8. Las mereu impresia ca sunt mai timida si retrasa decat sunt cu adevarat.
9. Unii ma cred increzuta sau nesimtita pentru ca le spun verde in fata ce cred.
10. Sunt foarte sarcastica.
11. Daca m-ai mintit sau ranit tin minte toata viata.

Intrebarile de la Ala (fluturaş) + raspunsuri: 



1. Dacă ai fi stăpânul/stăpâna lumii pentru o zi şi ai putea face orice, care ar fi primul lucru?
Cred ca as incerca sa scad nivelul prostiei *pentru ca e in crestere* sau sa scot la iveala adevaratele valori, adica: respect, sinceritate, incredere si adevar.

2. Imaginează-ţi că nu ai citit niciodată o carte, care ar fi prima pe care ai citi-o?
O intrebare destul de grea, dar cred c-as citi-o pe prima ce-mi cade in mana. Asa am inceput sa citesc:)

3. Ai 30 de ani şi viaţa ta se află aproape de final, car ar fi primele 5 lucruri pe care le-ai face?
Cred ca mi-as recunoaste toate greselile, as incerca sa nu las nicio afacere de vreun fel nerezolvata. As multumi familiei si prietenilor ca mi-au fost alaturi. As incerca sa vad daca chiar nu mai am nicio sansa. M-as delecta cu o carte si muzica ce-mi place. Macar sa mor ca un om fericit.

4. Te trezeşti într-o dimineaţă de luni cu un copil la uşa ta spunându-ţi că eşti mama/tatăl lui/ei, cum reacţionezi?
Wow oO. Cre ca asa as reactiona si as incerca sa-i explic cat mai clar si sincer ca sigur face o mare greseala.

5. Ai fraţi sau surori? Dacă da spune care e relaţia ta cu ei.
Am un frate mai mic ca mine cu zece ani si ca toti fratii avem perioade bune si proaste. Insa ne ajutam si suntem sinceri unul cu altul.

6. Care este cartea ta preferată?
Greu de spus, dar sa zicem Parfumul de P. Suskind.

7. Unde ai vrea să locuieşti?
Undeva unde prostia nu e o boala cronica si poate intr-o zona unde cultura are mai multa viata.

8. Dacă ar fi să ai superputeri care ar fi acelea?
Hm. Pai cred ca as vrea sa pot fi invizibila, sa citesc gandurile si sa controlez elementele. Cred ca sunt oarecum cele mai importante. Iar daca as putea alege si nemurirea n-as sta la discutie:P

9. Care sărbătoare din an e favorita ta?
N-am o sarbatoare favorita, dar cred ca-mi place mai mult Craciunul. Desi ma enerveaza ca a devenit mai mult ceva comercial decat spiritual.

10. Ce ai schimba la învăţământul românesc?
Conducerea si mentalitatea unora. Cred ca atat ministrul si guvernul au o problema, dar si unii elevi si profesori.

11. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?

Aveam un ursulet mic si negru, cam cat palma pe care mi-l adusese tata din port.




Intrebarile de la Addicted to K + raspunsuri: 



1. Care este autorul preferat şi de ce?
Imi plac multi, dar l-as numi pe Mircea Cartarescu. De ce? Pentru ca scrie atat poezie cat si proza/roman, dar si pentru persoana pe care eu reusesc s-o vad.

2. Te uiţi la animeuri?
Da, urmaresc cand am timp.

3. Ce lucruri te emotionează?
De obicei oamenii ce sufera, copilasii sau animalele ranite.

4. Care-i muza ta atunci când scri pe/pentru blog?
Ma bazez pe inspiratia din acel moment sau ce melodie ascult atunci.

5. Cel mai fericit moment din viaţa ta?
Cred ca reusita de a lua Bac-ul. Si astept sa vad daca am intrat la facultate unde vreau.

6. Un citat care ţi-a plăcut în mod deosebit şi după care te ghidezi în viaţă.
Nu am unul.

7. Mama sau tatăl? (cu care din ei discuţi mai mult)
Cu amandoi.

8. Dacă prietenii nu ţi-ar suporta iubita/ul şi invers, cum te-ai descurca cu situaţia? Ce ai face în privinţa asta?
Cred c-as incerca sa-i fac cumva sa se inteleaga, iar daca nu merge pana la urma e decizia mea daca vreau sa stau atat cu ei cat si cu el.

9. Toamna sau iarna?
Toamna. Ador ploile si frunzele cazute.

10. Care-i cea mai bună voce din România?
Din ce-am auzit eu live cred ca Paula Seling, desi nu sunt sigura. Iar la barbati nu stiu ce sa spun. 

11. Ce melodie te reprezintă perfect?

Adam Lambert - For Your Entertainment  E una din cele care-mi plac si-n care ma regasesc.




Iar acum intrebarile de la mine:


1. Esti o fire narcisista?
2. Cat conteaza pentru tine prima impresie?
3. Consideri ca banii aduc fericirea sau o intretin?
4. Cum vezi cultura si artele in ziua de azi, in Romania?
5. Cum iti petreci timpul liber?
6. Esti un/o iubitor/oare de animale? Ai vreunul?
7. Ce culoare crezi ca te reprezinta?
8. Ai vreo mancare ce-ti displace?
9. Crezi in destin?
10. Care-i cantaretul/trupa ta preferata?
11. In ce anotimp te regasesti si de ce?


Eu ofer leapsa si premiul urmatoarelor/rilor bloguri/bloggeri: shadowbooks.wordpress.com , madalinabooks.blogspot.ro , beauty-fantasies.blogspot.ro , Marineipovesti-intunecate.blogspot.ro , daniella96.wordpress.com , aayodelia.wordpress.com , sabinna.wordpress.com , cartialese.blogspot.ro/ , cartepentrumine.wordpress.com , adriyann.wordpress.com . Am incercat sa nu dau persoanelor ce au primit leapsa deja:)

3 comentarii:

!Melamine spunea...

Mi-a placut mult genul acesta de Leapsa. Intreberile au fost foarte interesante, la fel si raspunsurile. Cand eram mica jucaria mea preferata era tot un ursulet mic si negru.

Andreea spunea...

In unele raspunsuri m-am regasit si eu.Tare interesanta oricum.Si mie imi plac rpg'urile,insa de ceva timp m-am lasat de ele(de cele scrise pe forumuri..

!Melamine spunea...

Le asteptam si pe urmatoarele :D