vineri, 4 mai 2012

CASTIGATOR Concurs de Fidelitate pe Aprilie!

Sal'tare!

Imi cer scuze, inca o data, ca am intarziat cu anuntarea castigatorului, dar azi am avut ultima teza importanta si am cam fost cu mintea in alta parte. Tocmai am terminat de numarat comentariile, am adaugat punctajul de la recenzii, cel de la simbolurile carte/oua, cel de la raspandire/share etc si am facut totalurile. Daca am sarit vreun comentariu sau doua e vina mea! Scuze, insa nu-s robotel.  Ma bucur si ii felicit pe toti cei care au participat, le-as fi oferit tuturor premii, insa momentan nu se poate, poate intr-un viitor apropiat si acum punctajele:


Oanaaa. - 175
!Melamine - 140
Katherine - 164
Simona Husaru - 129


Rog castigatorul sa-mi trimita  cat mai repede un e-mail cu ce carte sau carti isi doreste in valoare de 50 lei ca sa anunt. Poate alege atat carte/carti in romana si/sau engleza, dar sa se incadreze in 50 lei.


Voiam sa mai anunt ca zilele urmatoare voi organiza un nou concurs ce va avea ca premiu doua carti in format digital. Ambele in engleza. Va fi cate un concurs de acest gen o data la doua saptamani si avem de dat carti in format digital atat in engleza cat si in romana. Si speram sa participati.


Pzzike

3 comentarii:

Oanaaa. spunea...

Multumeeesc :x iti trimit acum e-mail:x

Simona spunea...

Felicitari Oana :D Lectura placuta >:D<

!Melamine spunea...

Felicitari >:d< !!!