luni, 23 aprilie 2012

Secrete și trădări


„Dragă Anna, am inceput să scriu această scrisoare de atatea ori, dar mă văd nevoită să o iau din nou de la capăt, neştiind cum să-ți spun că...“ Scrisoarea neterminată este singurul indiciu pe care Tara și Emerson îl au la dispoziție pentru a înțelege motivul sinuciderii prietenei lor, Noelle. Toate lucrurile pe care le știau de peste două decenii despre Noelle – dragostea ei pentru profesia de moașă, pasiunea cu care se dedica diverselor cauze, afecțiunea pe care le-o purta prietenilor și familiei – caracterizau o femeie care iubea viața. Și totuși, atâtea lucruri rămase învăluite în mister în privința ei au determinat-o să aleagă la un moment dat calea tragică și definitivă a morții... Odată cu descoperirea scrisorii și a secretului sfâșietor pe care Noelle îl ascundea, prietenele ei încep să dezvăluie adevărul despre femeia complexă și practic necunoscută care le-a influențat atât de mult viețile, prin amalgamul de dragoste și trădare, compasiune și minciuni, speranțe și deziluzii care i-au definit existența tragică. Diane Chamberlain este autoarea a mai mult de douăzeci de bestselleruri. Cărțile ei au fost distinse cu prestigiosul premiu RITA al Asociației Scriitorilor de Romane de Dragoste din America și traduse în cincisprezece limbi.

A aparut astazi impreuna cu Libertatea pentru femei.

4 comentarii:

!Melamine spunea...

Este foarte draguta :D Si eu vreau sa o cumpar :x

Oanaaa. spunea...

Ce coperta draguta aree :x poate mi-o iau si eu

Diana spunea...

Sigur o voi cumpara daca o mai gasesc

Simona spunea...

Draguta coperta insa nu am cumparat-o. Am luat volumul precedent care s-a distribuit cu revista :D