marți, 24 aprilie 2012

Nemira




NEWSLETTER NEMIRA :: 24 APRILIE 2012
Incepand de astazi, cartile de Science-Fiction si Fantasy din colectia Nautilus au o reducere speciala de cel putin 30%.
TITLURI RECOMANDATE:
Razboinicii vol.1de George R.R. Martin si Gardner Dozois
Timpul dezarticulat
de Philip K. Dick
Navele Pamantului
de Orson Scott Card
30
cumpara acum
Promotia se desfasoara in perioada 23 - 30 aprilie. Reducerile nu se cumuleaza cu alte promotii sau gratuitati.

Intra pe Nemira.ro si descopera cum poti profita de reducerea de 50% pentru orice comanda oferita tuturor celor nascuti in luna Aprilie!
50
cumpara acum
Promotia se desfasoara in perioada 23 - 30 aprilie. Reducerile nu se cumuleaza cu alte promotii sau gratuitati.

RECOMANDARI PACHETE
45
Pachetul "Saga Cantec de Gheata si Foc"

Pachetul contine cele cinci titluri din saga Cantec de gheata si foc, de George R.R. Martin, in format hardcover:
- Urzeala Tronurilor
- Inclestarea Regilor- Iuresul Sabiilor- Festinul Ciorilor- Dansul dragonilor

45
Pachetul "Trilogia Jocurile Foamei"

Pachetul contine cele trei titluri ce alcatuiesc Trilogia Jocurile Foamei, deSuzanne Collins, in format hardcover:
- Jocurile Foamei- Sfidarea
- Revolta
45
Pachetul "Pittacus Lore"

Pachetul contine volumulEu sunt Numarul Patru si continuarea acestuia,Puterea Celor Sase, de Pittacus Lore.
35
Pachetul "Apocalipsa 2012"

Pachetul contine titlulApocalipsa 2012, o investigatie a unui posibil sfarsit al civilizatiei, si continuarea acestuia,Apocalipsa 2012. Ce va fi dupa, semnate de Lawrence E. Joseph.
 
cumpara acum



Toate la nemira.ro

4 comentarii:

!Melamine spunea...

Mm... mi-as cumpara doar Pachetul "Pittacus Lore" . :d

Diana spunea...

Si eu mi`as cumpara doar Pittacus Lore

Oanaaa. spunea...

Si eu si eu :x tot Pittacus Lore

Simona spunea...

Rodica Ojog-Brasoveanu iar imi facea cu ochiul :)) Pana nu o sa pun mana pe o carte de-a ei, nu ma las. Frumoasa oferta celor de la nemira.