sâmbătă, 4 februarie 2012

Fara recenzie

Asa cum spune si titlul m-am gandit sa fac o rubrica in care sa va arat ce carti mai citesc eu, dar carora nu le fac o recenzie pentru ca n-am timpul necesar, or sunt un fel de serie sau poate pentru ca apartinand aceluiasi autor si m-as repeta in fiecare recenzie nu o fac. Sau sunt unele carti tip jurnal la care nu te poti lega sa faci o recenzie tip. Astazi va aduc trei carti, pentru ca n-am fost foarte sigura de aceasta rubrica, insa merita sa risc.

Ce imensa diferenta intre vechile mele jurnale (cele dinainte sa fac, sa zicem, 40 de ani) si cele mai recente! Primele erau triumfaliste chiar si-n deznadejde, celelalte – disperate chiar si cand viata pare blanda cu mine. Acum sunt in acel moment cand am ajuns la marginea cea mai indepartata a mintii mele, atat de indepartata ca am uitat, pe drum, de ce inaintez. Am adunat pe drum atata experienta, incat nu mai pot face nimic cu ea, fiindca fiecare graunte de cunoastere se anuleaza cu toate celelalte: ca sa faci ceva trebuie sa stii putin. (...)
De altfel, dintre toate speciile literare – hai sa zic mai bine: dintre toate felurile de a scrie – jurnalul e cea mai absurda. Mana ta stanga da bani mainii tale drepte. Notezi, pentru tine, ceea ce tu insuti stii de fapt mult mai bine decat cel care noteaza, caci durerea e autentica, pe cand „ma doare“ e o conventie.
(sursa descriere: elefant.ro)



Marina Gregg, faimosul star de cinema, a adus în liniştitul sat St. Mary Mead o undă din strălucirea lumii filmului. Dar când un fan local este otrăvit, actriţa se găseşte brusc în mijlocul unui mister în plină desfăşurare în viaţa reală. Oare ce alte personaje din "distribuţia" din Mary Mead va muri înainte de finalul "filmului"? Iar Miss Marple va reuşi să ofere o nouă reprezentaţie desăvârşită în desluşirea enigmelor?
(sursa descriere: libris.ro)



Hercule Poirot se afla in fata unui nou mister: de data aceasta, trebuie sa descalceasca itele unui caz de crima vechi de 16 ani. Atunci, Caroline Crale a fost condamnata la moarte pentru uciderea sotului sau, excentricul artist Amyas, totul fiind considerat o crima pasionala. Acum insa, Lucy, fiica ramasa orfana, vrea sa descopere ce s-a intamplat cu adevarat in ultimele clipe din viata parintilor ei, convingandu-l pe Poirot sa-i dea o mana de ajutor. Si lucrurile sunt cu atat mai complicate cu cat exista nu unul, ci cinci posibili criminali.
(sursa descriere: elefant.ro)


As vrea sa stiu daca v-ar atrage aceasta rubrica sau daca nu, puteti lasa o parere printr-un comentariu la acest post.

Pzzike

0 comentarii: