vineri, 6 ianuarie 2012

Citate cu si despre critica



Stiu ca am neglijat enorm aceasta rubrica si m-am gandit sa o scot putin din bezna in care s-a scufundat, din vina mea desigur. Am ales critica pentru ca este un element de care eu ma tot lovesc, atat la figurat cat si la propriu, dar si pentru ca o practic. Majoritatea spun ca sunt o persoana foarte critica si au dreptate. Sper sa va placa citatele alese de mine.

Numai un prost poate sa critice, sa condamne si sa se planga – si majoriatea prostilor o fac.Dale Carnegie

Este mult mai usor sa critici decat sa fii corect. Benjamin Disraeli

Copiii au mai multa nevoie de exemple decat de critici. Joseph Joubert

Un scepticism intelept este primul atribul al unui critic bun.James Russell Lowell

Poti sa descoperi criticul prost cand incepe sa discute poetul si nu poezia. Ezra Pound

Un critic este un om care cunoaste drumul, dar care nu poate conduce masina.Kenneth Peacock Tynan

De obicei, critica literatului incapabil consista in afirmarea insusirilor ce lipsesc dintr-o lucrare literara din pricina ca aprofundarea calitatilor evidente ii este dificila. Tudor Arghezi

Insasi critica in jurul careia se face atata valva, nu este altceva decat arta de a conjectura, arta de a alege intre mai multe minciuni.Jean Jacques Rousseau

Critica sincera este nu este prea bine primita, mai ales daca vine din partea unei rude, a unui prieten, a unei cunostinte sau a unui strain.Franklin Jones

0 comentarii: