vineri, 13 ianuarie 2012

Citate altfel


M-am gandit ca de aceasta data sa postez niste citate mai speciale, citate ce au o farama comica sau aduc un zambet, cat de mic, pe buze. Le-am ales pe cele ce mi-au placut mai mult si sper sa va placa si voua.

Barbatii sunt ca locurile de parcare: cei buni sunt luati, cei liberi sunt pentru handicapati.- Anonim


Fetele sunt ca telefoanele celulare. Ne place sa fim ţinute, să ni se vorbeasă, dar, dacă apăsaţi butonul greşit, veţi fi desconectaţi. – Anonim

Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

E nevoie de 46 de muşchi ca să te încrunţi la ei, dar doar de 4 pentru a le trage un pumn în faţă. – Anonim

Să zbori este să încerci să te izbeşti de pământ şi să ratezi. – Douglas Adams

Munca nu a omorât niciodată pe nimeni, dar de ce să rişti? – Anonim

Toată lumea vrea să meargă în Rai, dar nimeni nu vrea să moară. – Anonim

Exista trei laturi ale unei situatii: partea mea, partea ta, si partea corecta. – Anonim

Ideile bune nu stau in mintea unora pentru mult timp pentru ca nu le place singuratatea. – Anonim

Intotdeauna da nume care se termina cu vocala copiilor tai. Astfel, cand il urli, se va auzi bine. – Anonim


Pzzike

1 comentarii:

Alina P. spunea...

Citatele astea chiar sunt amuzante :)) Pe unele le stiam, dar tot mi-au adus zambetul pe buze :D