sâmbătă, 31 decembrie 2011

Rezultate concurs 200 de postari!

Trebuie sa spun ca sunt dezamagit pentru ca n-am avut decat 2 participanti. A fost grea tema? "Ce inseamna Sarbatorile de iarna pentru voi?" Nu cred ca e o intrebare complicata si puteati scrie orice si oricat. Acest numar extrem de mic de participanti ma face serios sa ma gandesc daca mai merita sa organizez concursuri si sa caut idei cat mai originale, caci e ca si cum as munci pentru mine. Nu organizez concursurile pentru mine, caci eu n-am nimic de castigat din toata aceasta "afacere". Plus ca premiile la acest concurs sunt oferite de mine si chiar ma bucuram, cand am deschis concursul, ca pot oferi doua carti care mi-au placut si altor persoane. Macar spuneti-mi sa nu ma mai straduiesc atat ca poate e doar o iluzie faptul ca acest blog e citit si am sa ma limitez doar la postarile obisnuite.

Participantii si castigatorii totodata sunt: 


pisi95 spunea...


bună:)
în primul rând aş vrea să-ţi doresc un crăciun fericit:*
si aş dori să mă înscriu şi eu în concurs.
1.Te urmăresc cu numele de: Just Smile:-)
2.adresa mea de email este: make_my_smile17@yahoo.com
3.Sărbătorile de iarnă sunt cele mai frumoase sărbători pe care noi,ca români le putem avea.Nu se merită să petreci aceste sărbători decât în sânul familiei.Sărbătoriile de iarnă,pe lângă o parte religioasă este şi o parte amuzantă,aceea că vine Moş Crăciun.Chiar dacă sunt mare,tot îl aştept pe Moş Crăciun.Colindătorii....sunt cei care vestesc în fiecare an naşterea lui Isus Hristos.Este o sărbătoare frumoasă şi păcat că nu toţi se bucură de ea:D
Aici găseşti linku unde am promovat concursul http://storiesaboutactors.blogspot.com/2011/12/crina-organizeaza-un-concurs.html


si

Beto spunea...

1. Nume Gfc : Roberto
2. adresa email : b3tobeto@yahoo.com
3. Sărbătorile de iarnă pentru mine mereu aveau un spirit aparte. Oricât de maturi suntem, ele ne ''înmoaie" ne face să ne simţim mai copii. Scoate la iveală copii din noi. 
Când împodobim un brad vedem în globuri o reflexia a copiilor din noi. 
Ne aducem aminte de copilărie, de liniştea sufletească.
Iar felul în care ne prefăceam că dormim, aşteptându-l pe ;Moş Crăciun sau Nicolae să îl vedem cu adevărat, să îl surprindem şi culmea. El mereu ne surprindea cu un somn şi nu îl puteam prinde când ne aducea daruri. 
Iar anul nou, este mereu atât de diferit, artificii, familii reunite, neamuri şi alte cunoştiinţe. Care vin să aducă colinde şi urări întotdeauna în stil tradiţional.
Deşi aceste sărbători încep să îşi piardă tradiţia, spiritul sărbătorilor, vor rămâne mereu în sufletul nostru.
Încă mai sunt zone din ţară şi nu numai, care îşi păstrează tradiţiile în special pe la sate, lucru de admirat. Sărbători fericite tuturor.
4. Concursul se gaseste aici http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/2011/12/nervi-de-toamna-are-un-concurs.html

Beto va primi cartea Garsoniera in centru de Antoaneta Zaharia si pisi95 va primi cartea Sfarsitul lumii de Tudor Calin Zarojanu. Ii rog ca in maxim o saptamana sa-mi trimita pe adresa de e-mail sadiko_psik13@yahoo.com sau psihotic.pill@yahoo.com un mail cu datele lor complete ca sa le pot trimite premiul prin posta.


Pzzike

0 comentarii: