joi, 29 decembrie 2011

Lecturi in 2011


Dupa cum stiti mai sunt cateva zile din acest an care pentru mine a fost si bun si foarte bun, dar si prost si extrem de prost. Mi-a facut si peri albi si mov si toate culorile in functie de situatie. M-am gandit sa va arat ce-am citit eu in 2011, desi puteam mai mult, dar nu a fost sa fie. Oricum sunt multumita c-am mai adaugat cateva titluri la lista mea de lecturi de-a lungul vietii si ca am cunoscut noi autori pe care ii admir si le ador stilul si cartile. La unele carti din lista aveti recenziile postate pe blog si daca dati click pe titlul veti fi dusi acolo si la altele recenziile vor aparea zilele acestea ca sa fim "curati" si sa raman pe zero :)), caci la anul cam putin o sa am timp sa citesc, sau in ianuarie si lunile urmatoare. N-as vrea sa va sufoc acum cu recenzii si apoi sa nu mai am ce posta.

De ce iubim femeile de Mircea Cartarescu
O perfecta zi perfecta de Marin Page 
Cea mai frumoasa iubire a lui Don Juan de Barbey d’ Aurevilly
M-am hotarat sa devin prost de Martin Page
Aer de Geoff Ryman
Sora mea de dincolo de Ileana Malancioiu
Legiunea blestematilor de Sven Hassel
Diamantul din Drury Lane de Julia Golding
Ingerul lui Saffy de Hlary McKay
Manechinele de Bruno Schulz
Jurnalul randunicii de Amelie Nothomb
Vei fi acolo? de Guillaume Musso
Minciuni pe canapea de Irvin D. Yalom
Dansatoarea de Kabuki de Sawako Ariyoshi
Angelologia de Danielle Trussoni
Joc dublu de Lisa Scottoline
1-ul pe lista mortii de James Patterson
Pasiunea de Jeanette Winterson
Naşul de Mario Puzo
Tacerea de Michael Baden & Linda Kenney
Unde esti? de Marc Levy
Avocatul strazii de John Grisham
Biblioteca lui HITLER(Cartile ce i-au format personalitatea) de Timothy W. Ryback
Frica de Tess Gerritsen
Dragoste si matematica de Sheila O’Flanagan
Ingerii mortii de Andy McNab & Robert Rigby
Si daca e adevarat… de Marc Levy
Alb de Ted Dekker
Ochi de pisica de Margaret Atwood
Poezii cu un singur punct de Adrian Paunescu
Gargui de Andrew Davidson
Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus de Mark Levy
Poker in infern de Florian Lafani, Gautier Renault
Te voi revedea de Marc Levy
Invizibil de Paul Auster 
Asigurare pentru moarte de James M. Cain 
Ce-as fi eu fara tine? de Guillaume Musso 
O crima anuntata de Agatha Christie 
Nu plange sub clar de luna de Heather Davis 

La ultimele titluri, cele cu italic am facut recenzii si voi posta zilele acestea doua recenzii si restul de la anul.

Pzzike

7 comentarii:

Alina Canura - Anghel spunea...

Super lista de lecturi! Dupa ce am citit postul tau, m-a lovit inspiratia sa fac si eu unul asemanator, doar ca am citit foarte multe carti si cum unele nu erau ale mele, nu mi le aduc aminte pe toate acum, altele i le-am trimis tatalui meu sa le citeasca si el ... sunt in dilema acum si ma framanta tare gandul ca nu imi amintesc tot ce am citit ...

Alina P. spunea...

Imi place lista ta, e o lista frumoasa. Din nefericire, am citit doar 2 carti de aici (De ce iubim femeile? si Nasul) care intr-adevar, sunt foarte deosebite. :)

Crina @Reading Addict spunea...

[b]Alina Anghel[/b] mi-ar face placere sa vad ce ai citit:) si poate reusesti sa-ti amintesti pe parcurs. Si eu, daca n-as avea lista si n-as nota mereu ce-am citit nu mi-as mai aminti.

[b]Geo.[/b] ma bucur ca ai trecut pe aici si da, sunt frumoase cele doua carti. Mi-au placut mult.

Alina Canura - Anghel spunea...

In mare pot face o lista :) o sa public o postare, iti zic cate ceva: trilogia Millenium de Stieg Larsson, Sange satanic - Cristina Nemerovschi, Testamentul - John Grisham, o parte din cartile din literatura nordica aparute la Gazeta Sporturilor, Pascal Bruckner - Luni de fiere si Hotii de frumusete, Jurnalul unui vampir, despre care am scris aici: http://alina-anghel.blogspot.com/2011/11/eu-citesc.html, Vampirul din Ropraz - Jacques Chessex, Jurnalul de la Paltinis - Gabriel Liiceanu, Cismigiu & comp - Grigore Bajenaru, Aproape casatoriti - JAne Costello ... sper sa imi aduc aminte si restul :)

Federova spunea...

o wow! Frumoasa postare! Sau mai bine zis frumoase titluri ai adunat, ai citit ceva nu gluma :)...o sa ma inspir si eu cand voi fi in pana de..citit ;)).

Crina|| booktwist_ spunea...

Alina Anghel - cunosc foarte putine din titlurile scrise aici de tine, dar am sa le caut atunci cand voi ramane in pana de carti. Astept sa vad si acea postare:)

Federova - multumesc frumos si ma bucur ca-ti pot fi de ajutor.

Alina Canura - Anghel spunea...

Uite ca am reusit sa postez :)
http://alina-anghel.blogspot.com/2012/01/ce-am-citit-in-2011-lista-partiala.html